fbpx

Blog

Rzeczy, które warto mieć w swoim biurze

Lepsza organizacja miejsca pracy zwiększa komfort i wydajność podczas pracy! Otacza Cię mnóstwo dokumentów i rzeczy? Tracisz dużo czasu na ciągłe poszukiwanie i przekładanie dokumentów? Czas to zmienić! Oto lista rzeczy, które warto mieć w swoim biurze! SZAFA – Jeśli przechowujesz dużą ilość dokumentów niezbędna będzie Ci szafa, wyposażona w segregatory poukładane według określonej kolejności….

Na co zwracać uwagę przy zawieraniu umowy najmu biura?

Często z pozoru atrakcyjna oferta zawiera w sobie mnóstwo ukrytych kosztów, które mogą zostać doliczone do czynszu. ______ Przy podpisywaniu umowy koniecznie zwróć uwagę na dodatkowe koszty eksploatacyjne, opłaty za media oraz kaucję. Kaucja naliczana jest jednorazowo i z reguły wynosi od 1 do 3- miesięcznej wartości czynszu. Koszty eksploatacyjne mogą obejmować m.in. sprzątanie powierzchni…

Wirtualne Biuro – czym jest i komu się opłaca

Adres w centrum miasta i w centrum Twoich potrzeb Jeśli zależy Ci na zredukowaniu kosztów prowadzenia działaności ta opcja jest właśnie dla Ciebie! Wirtualne biuro to idealne rozwiązanie dla osób wykonujących pracę zdalną Zakładając firmę musi ona posiadać adres pod którym będzie zarejestrowana. Rejestrowanie firmy pod adresem domowym nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, dlatego usługą…